Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla ve sevgiyle anıyoruz. İzindeyiz ATAM.
» » The Godfather 2 Türkçe Yama İndir | Tek Link


Arkadaşlar bu oyun bildiğiniz üzere efsanele arasında ilk 10 sırada yer alır. Yaklaşık 2 yıldır araştırıyorum bu oyunun Türkçe yamasını ama maalesef bulamıyordum. Bugün bir sitede denk geldim ve hemen sizlerle paylaşayım dedim.

The Godfather 2 oyununun türkçe yama dosyasını aşağıdaki linklerden kolayca indirebilirsiniz. Oyunun türkçe yaması neredeyse orjinal yapım gibi kaliteli olmuştur.Anlaşılan yamayı hazırlayanlar iyi iş çıkarmışlar.
Alternatif 1

the godfather 2 oyunu turkce yama Download

Alternatif 2

the godfather 2 oyunu turkce yama Download


«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum :

  1. teşekkürler admin

    YanıtlaSil
  2. Yamayı uploaded edin lütfn linkler kırık rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgileneceğiz Enes bey teşekkürler yorumunuz için. Linkler en kısa zamanda düzenlenecektir.

      Sil