Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla ve sevgiyle anıyoruz. İzindeyiz ATAM.
» » Gülben Ergen ft. Bora Duran - Kalbimi Koydum Klip İzle | Şarkı Sözleri



Müthiş bir ikili, müthiş bir seslendirme! İyi dinlemeler diliyoruz :)

Şarkı Sözleri

Kalmam içimde bir an umudum olmasa aşktan
Hiç uzatmam bu diyardan çeker giderim
Başımı yasladığım o huzurlu omzun olmasa 
Ne anlamı var bu sonsuz güzelliklerin…
Ben yolumu kalbinde buldum 
Aklımı aşkınla korudum 
Güvendiğim ne varsa yıkıldı 
Sen sapasağlam durdun
Kaybedecek bir ömürlük hayat 
Sen olmazsan tadı olmayacak 
Bir yanım dolup taşarken 
Bir yanım hep yarım kalacak
Kalbimi çıkardım yerine, 
Kalbini koydum en derine, 
Ağlatma,incitme canımı al yerine
Kalbimi çıkardım yerine
Kalbini koydum en derine 
Ağlatma,incitme, canımı al yerine
Ne olursa olsun vazgeçme

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Leave a Reply