Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla ve sevgiyle anıyoruz. İzindeyiz ATAM.
» » Zeus Kabadayı- Gitme 3 Dinle | Şarkı Sözleri



 Gitme gülümsemem, gitme kadın, gitme hayat 
Al da canımı kurtar ben ölürken sana ne be 
Benim için yaşıyordun bir aralar, senin için her sabah ben ölürken 
Peki kimin için ya da neyin için yaşıyorum sen onla her gece sevişirken 

Canım acıyor be Tanrım elimde kaç şişe şarap eskidi 
Ben onun için evet onun için Allah'ım herkesin elinde sıcak eskidim 
Tam gülüyorum derken çıkıyor be karsıma git diyemiyorum 
Herkesin altına yatan bir kadının karşısına geçip küfür edemiyorum 

Yürüyorum sessiz sokaklar bense bir lambanın altındayım 
Evet üşüyorum çünkü sensizim ve bıraktığın gibi yanındayım 
Bir kere gül bana o zaman ısınırım ben burnumda tutuyorsun be kadın 
Kokun her yeri sarmış rüzgarın içinde nefes alamıyorum gitme karım 

Yeter be yeter ne olur gitme gitme 
Burada kal yanımda eğer istersen sevme 
Hani mutluyduk biz hani ikimiz vardı senle ben 
Hani tektik biz evimiz vardı gozumu kapatıp açtım nerdeler 

Nerdesin, gitme 
Gitme 3 
Nerdesin ulan nerde 
Gitme 
Gitme lan gitme be gitme be 

Biliyorum sen beni bilmesende ben seni biliyorum hayatım 
Peki gidiyorsun sen geri dönmesen de ben bekliyorum bayağıdır 
Hep uyanırım telefon çalarak sanki sen aradın uyandım 
Ama çalar saatmiş aynı hikayeden uyanmaktan ben bunaldım 

Tıpkı bir sigara gibisin içime çektikçe ölüyorum 
Ama nerededir diye soruyorum herkese cevap alamayınca gülüyorum 
Alışkanlık değil zamanla unut delir 
Kahkahalarca gülüyorum herkese ne yapayım elimde değil 

Ben sana gitme desem de biliyorum gideceksin be canım 
Ama sana ne kadar geri dönme desem de biliyorsun gel diyorum be kadın 
Özlem yetmiyor bu adam seni her gece özlerken 
Bugün senin için ben bir şarkı yaptım pencere önünde beklerken 

Üzülme derdi annem canım acırken nasıl yapıyım 
Seninle hayal kurduk şimdi ben onları nasıl yaşayım 
Son bi gulusu gormek benim ve senin için 
Son bi sigara yakmak benim ve onun için 

Gitme, Gitme 3 
Nerdesin kadın, nerde

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Leave a Reply