Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla ve sevgiyle anıyoruz. İzindeyiz ATAM.
» » Emre Kaya - Yapboz Dinle | Şarkı Sözleri



Şarkı son zamanların hit şarkısı ve güzel bir şarkı. Günde en az 1-2 yerde duyuyorum ve bende sürekli eşlik ediyorum. Sözleri aşağıdadır iyi dinlemeler arkadaşlar.

Şarkı Sözleri :

Kırılan kalp olunca kolay mı onarılmıyor
Hiçe saydığın aşksa zaten su götürmüyor
Yapboza benzedi halim olmuyo böyle
En başa dön deseler tekrar yanılır mıyım ?
Yan yana gelmek mi?
Sana asla bulaşır mıyım ?
Yak yık özür dile çık gel
O olmuyor öyle…
Yaşadım en güzeli en dibe de vurdum
Bozmadım hiç kendimi
Sarkisozleri.biz.tr
Yüreğim tozlu olan o yolları geçti…
Baştan dibe vurmuşsan eğer
Bi de kırılmışsan eğer
Hatalı kim diye sorma o sensen eğer
Baştan dibe vurmuşsan eğer
Bi de kırılmışsan eğer
Hatalı kim diye sorma o sensen eğer
Baştan dibe vurmuşsan eğer
Bi de kırılmışsan eğer
Sarkisozleri.biz.tr
Hatalı kim diye sorma o sensen eğer
Baştan dibe vurmuşsan eğer
Bi de kırılmışsan eğer
Hatalı kim diye sorma o sensen eğer

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Leave a Reply