Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla ve sevgiyle anıyoruz. İzindeyiz ATAM.
» » Serkan Kaya Mesele Dinle | Şarkı Sözleri




Evet Serkan abimizin 2. şarkısıyla devam ediyoruz. 2.şarkısı derken yayımladığı 2.şarkısı değil bizim paylaştığımız 2.şarkısı :) Mesele şarkısının sözleri aşağıdadır. İyi dinlemeler.

Şarkı Sözleri:

Şimdi Düşünüyorum Da Giderken Beni De Almışsın
İstemeye istemeye Belki De inatla Ayrıldım
Hayıflanmam Üzülmem Zor Olan Seni Düşünmem
Belki De Çektiğim Bu Sancı Senin Yüzünden
Mesele Ne Senin Benden Ayrılman
Nede Benim Sana Darılmam
Ne Aramaman Nede Sormaman
Mesele Şu Ki Hala Bitmedi Sevdan
Mesele Ne Senin Benden Ayrılman
Nede Benim Sana Darılmam
Ne Aramaman Ne De Sormaman
Mesele Şu Ki Bende Bitmedi Sevdan

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Leave a Reply